Cuma

Hakkımda

Merhabalar;

Sizlere kendimi tanitmakla başlamak istiyorum.31.12.1978 yilinda çoğu çocuk gibi Zeynep Kamil Hastanesinde bir yilbaşi gecesi dünyaya gelmişim yalniz yilbasi gecesi oldugu için bir yaş kaybediyorum onuda araya sıkıştırayım:) Çocukluğum gençliğim İstanbul Erenköy Sahrayıceditte geçti gurur duyarak yaziyorum Erenkoy Kız Lisesi mezunuyum sayili yaramaz hiperaktif ögrencilerinden biriydim daha sonra bir bankada Memur olarak görev yaptim 5 yıl çalistiktan sonra ayrildim.Daha sonra Annem babam emekli.duktan sonra Kuzey egede bir sahil kasabasina yerlesimce bende dünyalar güzeli biri 12 digeri 9 yasinda iki yavrumu alip bende bu oksijen cennetine yerleştim iyiki yerleşmişim İstanbula aşķim ayri ama burasıda benim ayrica tutkum 7 yıl oldu birada yaşayali çok memnunum bu ilk tanitma yazimda hatalarim olduysa acemiliğime vermenizi rica ediyorum bu blog sayfamdan sizlere buralari tanitmaya da yer verecegim bir sonraki yazimda gorusmek uzere....

0 yorum:

Yorum Gönder

Filiz'in Dünyası Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Blogger Template Template